طب سوزنی یک درمان خوب برای FSGS است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی یک درمان خوب برای FSGS است

FSGS فرم کوتاه گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال است که در آن سلول های ذاتی نه همه کلیه آسیب دیده می شود. این یک نوع بیماری است که بسیار دشوار است برای درمان به علت میزان بالای عود است. بنابراین بیماران می خواهند برای تایید است که اگر طب سوزنی یک روش درمانی موثر برای درمان FSGS است.

طب سوزنی یک روش درمانی طبیعی برای بیماری های کلیوی است. این است که با نرم افزار های خارجی و سوزن در نقاط خاص طب سوزنی اجرا شده است. طب سوزنی می تواند عملکرد کلیه کمک به شرح زیر است:

طب سوزنی می تواند کمک به بیماران مراجعه علائمی مانند تورم، فشار خون بالا، کم خونی، درد پشت، تهوع.

با طب سوزنی به نقاط طب سوزنی خاص اعمال می شود، سیستم ایمنی بدن شما به طور موثر خواهد بهبود و افزایش توانایی خود را برای مبارزه با عفونت.

طب سوزنی همچنین دارای عملکرد ضد التهاب، FSGS را بسیاری از ساختمان های مجتمع های ایمنی در خون، باعث آسیب عملکرد کلیوی. طب سوزنی می تواند کمک به از بین بردن این کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. همچنین می تواند سرعت بخشیدن به گردش خون و بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن کلیه

به طور کلی، طب سوزنی است به تنهایی FSGS نیست، بلکه با سنت چینی طب گیاهی ترکیبی.

علاوه بر طب سوزنی، همچنین درمان های بسیاری است که می تواند به طور موثر درمان FSGS داشته باشد. است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، گیاهان دارویی چینی دهان، و غیره وجود دارد نگاهی به طب میکرو چینی Osmotherapy برای مثال. این یک درمان طبیعی برای FSGS است. طب چینی گیاهی انتزاعی، پس از آن بدون عوارض جانبی است. در این روش درمانی همچنین دارای عملکرد عروق خونی زباله، تخریب ماتریکس خارج سلولی و مجتمع های ایمنی و ضد التهاب، ضد لخته شدن خون و ترویج سلول های آسیب دیده ذاتی تکثیر DNA.

به طور خلاصه، طب سوزنی یک درمان خوب برای FSGS است، اما باید با سایر درمان ها طب چینی همکاری، دستیابی به بهترین اثر درمان. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونگی درمان طب چینی FSGS است، ما یک پیام و یا ایمیل زیر kidney-support@hotmail.com بیماری ترک، کارشناسان ما به سوالات شما ظرف 48 ساعت پاسخ دهد.





:: برچسب‌ها: FSGS، طب سوزنی، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: